.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزاد سازی سواحل ، شبیه معجزه
آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ابتکار دولت نهم در آزاد سازی سواحل مثال زدنی است اظهار داشت: آزاد سازی سواحل شبیه معجزه بود.

 آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ابتکار دولت نهم در آزاد سازی سواحل مثال زدنی است اظهار داشت: آزاد سازی سواحل شبیه معجزه بود.
نماینده ولی فقیه در مازندران که در در مراسم جشن ساماندهی سواحل دریای مازندران در محل مجتمع فرهنگی تفریحی بیمه ایران ساری سخن می گفت افزود: دریا مواهب خدادادی است و همه اقشار باید از این امکان الهی استفاده کنند.
آیت الله نورالله طبرسی با اشاره به اینکه ابتکار دولت نهم در آزاد سازی سواحل مثال زدنی است اظهار داشت: آزاد سازی سواحل شبیه معجزه بود.
نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد : برای مجتمع های تفریحی سالانه هزینه های زیادی می شد و فقط عده محدودی از سواحل استفاده می کردند و با انقلابی که در آزادسازی سواحل رخ داد امکان استفاده همگان از ساحل فراهم شده است.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور مردمی با اقدامی شجاعانه توانست سواحل دریا را آزاد و در اختیار عموم قرار دهد.
طبرسی آزاد سازی سواحل شمال کشور را راهکاری اساسی برای توسعه گردشگری در شمال کشور خواند و یادآور شد: متولیان امر گردشگری باید برای ساماندهی سواحل، تهیه مبلمان و تفریحات سالم در دریا به منظور جلب مسافر و گردشگر تلاش جدی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

asadi 10 شهريور 1386
بهترین قسمتهای سواحل در گیلان بین نیروی دریایی واداره گمرک تقسیم شده است شایسه هست این آزاد سازی در زمینهای دولتی گیلان هم انجام شود
نا شناس 15 شهريور 1386
خدا كند اين اقايان در فهم معجزات ديگر كه پايه هاي عقايد ما را شكل مي دهد به اين اندازه سطحي نگر و بازي خور نباشند!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.007 seconds.